18 Aralık 2013 Çarşamba

Siyah Kazaklar

Kazak bence en güzel kıyafetlerden biri, bir elde kahve bol geniş bir kazak bu fotoğrafı internet te hepiniz görmüşsünüzdür böyle hafif bir müzik eşliğinde ohh mis. Bu sene bir çok markanın kazak modellerini inceledim ama güzel kazaklar maalesef bulamadım bende gömlek almaya karar verdim.


Renk olarak ise ben en çok siyah kazakları seviyorum. Böyle kolları uzun sarkık, salaş tarzda kazaklar vardır ya işte bayılıyorum ben o kazaklara. bulursanız buradan bi mesaj atın gidip hemen alayım. Koton da bir kaç tane böyle kazak vardı ama maalesef bedenleri olmadığı için satın alamadım. Bende artık kahvemi hırka ile içicem diyip. geyiğe burda son veriyorum. İlerleyen günlerde gelinlik modelleri ile devam edeceğim bol kazaklı günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder